Nauttikaa hienosta peikko-fail-viivistä yläkuvassa XD

Tosiaan, on ollu jännää kun käytiin hakeen se pari viikkoa sitten :3 Tuo pikkuveli vaan ei oikeen osaa olla rauhassa sen kans.

Se osaa valita aina parhaat paikat, kuten vessan oven väli, ja tuolien aluset.

 

Heehee, kouluun tuli kiva uudistus 8D

.....Poltin kieleni sillä kaakaolla. Hyvää oli, tosin : D

Oon ollu tosi taitava muutenkin koulussa viime aikoina XD

Uusintakoe meni hiukkasen paremmin ku alkuperäinen, mutta en oo varma läpipääsystä vieläkään : D

Waa, yhden kurssin ryhmän jossa Flou on, piti puhaltaa ilmapalloja aivan järkyttävä määrä kun Saksalaisia vieraita oli tulossa, ja tottakai liityin seuraan joksikin aikaa XD Paha vaan että mulla ei ollut tarpeeksi keuhkoja niille ilmapalloille. Piti lainata pumppua.

Sneaky. Nuo kurjet oli pöydällä sen kymmenen minuuttia kun tein niitä ja siinä välissä se ehti räpätä niistä lähikuvan ja se päätyi kuviksen Vuosikertomuksen kansikuvaksi :'D Oli jännää löytää n.300 kpl:een pino noita kuvisluokasta XD

Kyse oli siis Teemapäivästä, jonka aiheena oli terveys =_______= Kukaan opettajista ei kertonut meille siitä mitään.

Oltiin tosiaan Potun kanssa samassa kuviksessa ties kuinka kauan : D Minä 5 vuotta, Pottu 11 vuotta (naurettiin paikan päällä muunmuassa sille että se on ollut siellä kauemmin kuin poissa sieltä XD) ja tämä kolmas tuttukin aika kauan mutten muista kauanko : D Suunnitelma kadota paikalta hiljaa ja huomaamattomasti ei onnistunut kun opettaja kutsui meidät kaikkien eteen XD

Waaaaaa kuvis loppui. Olen nyt liian vanha sinne. Tai voisin mennä ens vuonnakin ilmeisesti vielä muttaku ei oo aikaa ku on kirjotukset yms. pitää mennä koulun kuviskerhoon taas pitkästä aikaa : D

...Kyllähän tuota jo 6 vuotta pelättiinkin. Ei siinä onneksi mitään muuta tapahtunut kuin että veli oli märkä ja säikähti. Äidin reaktio oli varmaan aika näkemisen arvoinen. (itse en ollut näkemässä vaan kuulin jälkeenpäin).

Pottu, Tintti ja Snaterhan ne siellä ovella odottivat :'D Pääsivät näkemään Viivinkin etuajassa.

Flou puhui siis kesän Animecon-matkamme yöpaikasta, jota yritti mulle esitellä : D (lähdössä minä, flou, pottu ja snater samalla kyydillä samaan "hotelliin")

Joku varmaan muistaa kun oon (vissiin aika moneenkin kertaan?) valitellut siitä kuinka Final Fantasy 7 ei tahdo avata tallennuksiani ja siis en voinut pelata sitä :3 Nyt löysin netistä ohjeen ja jonkin aikaa muistikortin kanssa (meillä on sellanen missä on 4 eri "slottia" eli osaa joissa kaikissa 2 puolta.) ja sitten se toimi 8DDDD Nyt hävettää kun se oli niin yksinkertainen ratkaisu. Mutta pääsinpähän pelaamaan ja nauramaan Miss Cloudille yms.

Tosiaan, tästäkin on ollut puhetta, mutta tuli vaan mieleen että mua ei kyllä blogikuvieni perusteella tunnistaisi kadulla ku en enää edes näytä siltä XD en vaan jaksa aina piirtää kiharaa sekasotkua ku tuo entinen on niin helppo. :3

Eipä mulla tällä kertaa enempää. Heippppaaaaaaa~