Ja nyt kun ollaan aloitettu näin hienosti, niin mennäänpäs asiaan XD Tai ei mulla mitään asiaa taas oo, vaan erinäisiä kuvia pitkin viime viikkoja.

Aloitetaanpas vaikkapa heittämällä kysymys 8D

Näin kävi nyt. En pääse leirille jossa olin vastuussa koko sunnuntain ohjelmasta, koska olen siihen aikaan Turussa hakemassa meille koiranpentua :'D asia onneksi selvisi hyvin ja saimme toisen henkilön vastuulle tämän.

Eihän mua siinä illalla palellut, mutta aamulla kouluun nousu oli yhtä tuskaa kun peiton alla on ihanan lämmintä ja ulkopuolella velloo kylmää ilmaa :'D (ja kyllä, se laite piti noin pahaa ääntä)

Enkös olekin taitava :'D Ja seuraavana päivänä kaaduin Prisman pihalle peilijäälle suoraan selälleni. Ihme ettei kynät katkenneet kun kaaduin laukun päälle XD Kori lienee missä lie, en löytänyt enää : D

Minun, Floun, Potun ja Kirren kuvisprojekti~ kanaverkkokotka <3 Se on iso ja roikkuu kuvisluokan katossa :'D

Tosiaan, FLYFF ei oo toiminut varmaan vuoteen, ja nyt tajusin (Floun huomautuksen kautta, kiitoksia siitä.) etten oo päivittänyt sitä uuteen versioon :'D Nyt se toimii taas.

Tämä oli erikoinen liikuntatunti, ja oli aika ihme ettei kukaan kaatunut kovin pahasti vaikka kenttä oli ihan jäässä :3

Heehee~ Käytiin Mafian kera hohtokeilaamassa, vaikkakin joukkio pieneni seitsemästä neljään aikataulufailejen jälkeen. Hauskaa oli tosin. Tässä pikkaisen esimerkkiä siitä miten osaaminen meni (vaikka se vaihtelikin paljon).

 

SITTEN. Menin ja päätin että teen siihen Kara de Cer -sarjisprojektiini yhden joukon Mafiasta :'D Eli nyt oon suunnitellut sivuhahmoiksi itseni, Tintin, Floun, Kirren ja Potun. Monkeykin on mukana, muttei ehkä ihan samanlaisena hahmona kuin voisi olettaa XDDDD Nimet on vähän mitä on, eli eivät ole meidän oikeita nimiä lähelläkään :'D

Tässä esimerkkikuvat:

Tässä siis minun oma suunnitelmani : D

Tässä Tintin suunnitelma :D

Ja Floun suunnitelma :D

Pottu tahtoi olla mies XD Ja toivomuksena oli myös olla lasientarpeen kieltävä häirikkö XDDD Tuo apina on Monkey, ja toimii opaskoiran tavoin XD Kuulemma.

Kirre sanoi että sille on ihan sama kumpi se on, mies vai nainen, joten tein siitä miehen ihan vaan että tulee jonkinlaista tasapainoa joukkoon :'D Potulle voisi tulla häiritsevä olo tyttöjen keskellä.

Mutta eipä mulla muuta tällä kertaa.

Baibai~