Hyi kun on kuuma D: 32 astetta varjossa. Alkaa muistua viime kesän kreikanmatka mieleen pelottavan selvästi. (siellä siis 35 astetta parhaimmillaan)

Tämä tapahtuma on kylläkin jo pari viikkoa vanha, mutta olin hukannut sen ja päätin nyt kuitenkin laittaa vähän myöhässä tänne.

Mun puhelinlaskut on aina just tollasia minikokoisia, kun en ikinä soittele tai viesteile kellekään ku kaikki aina viestittelee mulle tai soittaa : D

 

Sori pottu en osaa piirtää sua XD Oli kyllä tosiaan jännä päivä~

 

Näinkö siinä tosiaan käy kun nuottikasa jää pianolle puoleksi vuodeksi XD ne jämähti mutkalle.

 

Äiti hankki tänne jotain kasvijuttuja jotka se aikoo viedä töihin, ja ne on tosi korkeita, joten kyseinen tapahtuma ei ole kovinkaan erikoinen nykyään. pari päivää sitten kaatui jopa 2 kerralla : D

 

Ja tosiaan, mulla on paha tapa ideoida lisää kaikkea ennen kuin saan edelliset valmiiksi, ja tässä tulos. Oon kyllä ihan varmasti unohtanu jotain listasta.